Оқу үшін
В категории материалов: 5 Показано материалов: 1-5 |
|
Сортировать по:
Күні ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі пәні бойынша ЛЕКЦИЯЛАР КУРСЫ 2008 Дәріс №1. Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Математиканы оќытудыњ пєні, математиканы оќытудыњ теориясы мен єдістемесі. МОЄ-ніњ пєні, мазм±ны, маќсаты мен міндеттері. Жоспары: 1. Математиканы оқыту әдістемесі пәні. 2. Математика ғылымының даму тарихы. 3. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің құрылымы. 4. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің басқа ғылымдармен байланысы.
Дәріс 2. Тақырыбы: Математиканы оқытудың мақсаттары. Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, ќазіргі жайы, даму перспективалары. Жоспары: 1. Математиканы оқытудың мақсаттары. 2. Математика оқу пәні ретінде. 3. Математиканы оқыту әдiстемесi тарихына шолу. 4. Мектептерде бiлім берудің және оны оқыту әдістемесінің дамуы.
Дәріс 3. Таќырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері ( баќылау жєне эксперимент, салыстыру). Жоспары: 1. Бақылау. 2. Эксперимент. 3. Салыстыру.
Дәріс 4 Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері (анализ бен синтез). Жоспары: 1. Анализ бен синтездің сипаттамасы. 2. Теоремаларды дәлелдеуде және есептерді шығаруда синтетикалық әдісті қолдану. 3. Синтетикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы. 4. Өрлей (кемелденген) анализ. 5. Аналитикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы. 6. Оқытудағы өрлей (кемелденген) анализдің маңызы. 7. Ылдилай (кемелденбеген) анализ. 8. Ылдилай (кемелденбеген) анализдің схемасы және оның оқытудағы маңызы.
Дәріс 5. Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оқытудағы ғылыми таным әдістері (индукция мен дедукция). Жоспары: 1. Дедукция. 2. Индукция (толық және толымсыз индукция) 3. Математикалық индукция әдісі. 4. Математикалық индукция әдісін қолдану.
Дәріс 6. Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (аналогия жєне модельдеу, жалпылау жєне наќтылау). Жоспары: 1. Аналогия. 2. Модельдеу.
Дәріс 7. Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (жалпылау және нақтылау, абстракциялау). Жоспары: 3. Жалпылаужәне нақтылау . 4. Абстракциялау.
Дәріс 8. Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (математиканы оқытудың дидактикалық принциптері). Жоспары. 1. Ғылымилық принципі. 2. Тәрбиелік принципі. 3. Көрнекілік принципі. 4. Саналылық және белсенділік принципі. 5. Білімнің берік болу принципі. 6. Жүйелілік және реттілік принципі. 7. Түсініктілік принципі.
Дәріс 9. Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі әдістер). Жоспары. 1.Математикаға оқыту әдістері және олардың классификациясы. 2. Математиканы оқыту формасы. 3. Оқытудың дәстүрлі әдістері. 4. Эвристикалық әдіс.
Дәріс 10. Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың дәстүрлі емес әдістер). Жоспары. 1. Математиканы программалап оқыту элементтері. 2. Проблемалық оқыту.
Дәріс 11. Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы). Жоспары. 1.Оқушылардың өзіндік жұмысы оқу процесіндегі орны, маңызы. 2. Оқушылардың өзіндік жұмыстарының түрлері.
Дәріс 12. Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі ( Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц негізгі мінездемелері). Жоспары: 1. Ұғым - логикалық категория. 2. Ұғымныц негізгі мінездемелері
Дәріс 13 Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі (ұғымдарды қалыптастыру). Жоспары: 1. Математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы. 2. Математикалық ұғымның қалыптасу үрдісі. 3. Математикалық терминдер. 4. Мұғалімнің ұғымды игеру мақсатындағы қызметі
Дәріс 14, 15 Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі (математикалық ұғымдардың анықтамасы және олармен жүргізілетін жұмыстар). Жоспары: 1. Математикалық ұғымдардың анықтамасы. 2. Ұғым анықтамасын үйрету. 3. Ұғым анықтамасын тұжырымдау жолдары. 4. Анықтама беру ережелері. 5. Ұғым анықтамасын енгізу жолдары. 6. Ұғым анықтамасымен жүргізілетін жұмыстар.
Дәріс 16. Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері. Жоспар. 1. Математикалық пайымдар және пікірлер. 2. Математикалық сөйлемдер. 3. Ой қорытулар, оқушыларды дедуктивті ой қорытуларға үйрету
Дәріс 17. Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі). Жоспар. 1. Дәлелдеу және оның құрылымы. 2. Дәлелдеу ережелері. 3. Теореманы дәлелдеудегі силлогизмдер.
Дәріс 18. Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (мектеп математика курсында теоремаларды оқыту). Жоспар. 4. Теореманы тұжырымдау түрлері.Теорема құрылымы. 5. Теоремалардың түрлері.
Дәріс 19. Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, жалғасы). Жоспар. 1. Теореманы дәлелдеу кезеңдері. 2. Дәлелдеу жолдары.
Дәріс 20. Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері. Жоспар. 1. Тура және кері теоремалар. 2. Қажетті және жеткілікті шарттар
Дәріс 21. Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері. Есеп түрлері). Жоспары. 1. Есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері. 2. Есепті шығару дегеніміз не? Есеп түрлері.
Дәріс 22. Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға үйрету). Жоспары. 1. Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар . 2. Оқушыны есеп шығаруға үйрету.
Дәріс 23. Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, оның құрылым және түрлері). Жоспары. 1. Математика сабағының ерекшелігі және оның құрылымы. 2. Сабақтың құрылымы. 3. Сабақтың типтері. 4. Математика сабағына қойылатын негізгі методикалық талаптар.
Дәріс 24. Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары). Жоспары. 1. Сабақты талдау схемасы. 2. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары. 3. Мұғалімнiң күнделікті сабаққа дайындалуы және оны өткiзу әдiстемесi.
Дәріс 25. Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің түрлері мен әдістері). Жоспары. 1. Оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің атқаратын қызметі. 2. Білімді тексеруге қойылатын талаплар. 3. Білім тексерудің тәсілдері, түрлері және формалары. 4. Тексеру әдістері-ауызша, жазбаша, практикалық жұмысты тексеру. |
Математика (гр. μάθημα — ғылым, білім, оқу; μαθηματικός — білуге құштарлық) — әлдебір әлемнің сандық қатынастары мен кеңістіктік формалары, оның ішінде — структуралар, өзгерістер, белгісіздік жөніндегі ғылым. Ол абстрактілендіру және логикалық қорыту, есептеу, санау, өлшеу және физикалық нәрселерді жүйелі түрде орнықтыру, бейнелеу мен өзгерістерді оқыту арқылы көрініс табады.[1]
Математиктер жаңа тұжырымдамаларды сипаттайтын осы түсніктерді ретімен таңдалып алынған аксиомалар мен анықтамаларды пайдалана қорыта отырып зерттейді.Мазмұны [жасыр]
1 Математика тарихы
1.1 Көне Мысыр математикасы
1.2 Ежелгі Бабыл математикасы
1.3 Ежелгі Урарту математикасы
1.4 Ежелгі Грекия
1.5 Үндістан
1.6 Қытай
1.7 Араб математикасы
1.8 Орта ғасырлар математикасы
1.8.1 Әл-Хорезмиге дейінгі ислам математиктері
2 Араб сандары
3 Әл-Хорезми
4 Насыр ад-Дин ат-Туси
5 Шамс ад-Дин ибн Ашраф Ас-Самарқанди
6 Абу ал-Қужанди
6.1 Еуропалықтар
6.2 Заманауи математика
6.3 Арифметика
6.4 Геометрия
6.4.1 Планиметрия
6.4.2 Стереометрия
6.5 Алгебра
6.6 Алгебралық өрнек
6.7 Анықталмаған теңдеу
6.8 Архимед акциомасы
6.9 Аполлониус теоремасы-1
6.10 Аполлониус теоремасы-2
6.11 Алгебралық функция
6.12 Айнымалы шама анализі
7 Пайдаланылған әдебиеттер
8 Сілтемелер |
Биографиясы
Жұмаділдаев Асқар Серқұлұлы (25.2.1956 жылы туған, Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Шиелі кенті) – ғалым, физика-математика ғылым докторы (1988), профессор (1990), Қазақстан ҰҒА-ның корреспондент мүшесі (1995). 1980 – 90 жылдары Математика және механика институтында (қазіргі Математика институты) кіші, аға, жетекші ғылым қызметкер болды. 1990 жылдан сол институтта алгебра лабораториясының меңгерушісі. Жұмаділдаевтің негізгі ғылым-зерттеу еңбектері Ли алгебрасының когомология теориясына арналған. Ол оң сипаттамалы Ли алгебрасының когомологиялары мен деформацияларын және олардың қолдануын зерттеген. Векторлық өріс алгебрасының бөлшектенбейтін кеңеюін есептеген. Ассоциативті емес алгебраның тепе-теңдіктерін тапты. Жұмаділдаев Германиядағы Гамбург (1986), Мюнхен (1995 – 96), Билефельд (1996 – 99) университеттерінің профессоры болып, [[Кэмбридж университетінің жанындағы Ньютон институтында (1997), А.Салам атындағы Халықар теориялық физика орталығында (Италия, 1998, 2001), Швеция корольдік Ғылым Академиясының Миттаг-Леффлер атындағы Математика институтында (1998 – 99), Фильдс атындағы Математика институтында (Канада, 2001) қызмет атқарып, лекциялар оқыған. Германияның, АҚШ-тың мемлекеттік стипендияларын, Швеция корольдік Ғылым Академиясының грантын алған. Ол – 12-сайланған Қаз КСР Жоғарғы Кеңесінің, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің депутаты болды. [1] |
К.А.ХАСЕИНОВ
МАТЕМАТИКА КАНОНДАРЫ, Алматы, 2004 жыл, тираж 3 000
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Министрлігі жоғары оқу орындарының техникалық мамандықтарының студенттері үшін жоғары математика курсының оқулығы ретінде ұсынған
Әкем,математик Әкбар Хасеиновке,
анам, тіл маманы Нәзира Асанбаеваға
арнаймын.
К.А. Хасеинов |
Асқар Жұмаділдаев, академик:
– Аға, жақында билік шет елдегі ғалымдарды қайтару жөнінде мәселе қозғады. Қателеспесем, 125 ғалымды. Осы мәселеге қалай қарайсыз?
– Министрдің шет елдегі ғалымдарды қайтару туралы мәселесіне оң көзбен қараймын. Игі жақсылардың өз отанымызда, өз елімізде болуын дұрыс деп есептеймін. Бірақ, меніңше, бұл мәселеге басқа бір тұсынан келген дұрыс сияқты. Сол ғалымдар келе ме? Біздің ұсынысты қабылдай ма? Шет елде жалпы екі түрлі жағдаймен жүреді. Біріншісі, perment pozition – тұрақтылық. Тұрақты жұмысы бар адам келе қалса, мен оған үлкен таң қалыспен қарайтын едім. Ал уақытша жүргендер болса, келісім-шарт уақыты бітіп қалса, грантының уақыты біткен болса, оның келуі әбден мүмкін. |
|
Счетчик
Comments: 854 Forum: 14/15 News: 11 Downloads: 28 Publisher: 27 FAQ: 6 Guestbook: 4
|