Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі - Математика - Пәндер - Оқу үшін - Ustaz
Сейсенбі, 23.04.2014, 12:57
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақстандағы №1 - сайт

Оқу үшін

Главная » Файлы » Пәндер » Математика

Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
19.09.2011, 13:15
Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі

Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
пәні бойынша
ЛЕКЦИЯЛАР КУРСЫ
2008

Дәріс №1.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Математиканы оќытудыњ пєні, математиканы оќытудыњ теориясы мен єдістемесі. МОЄ-ніњ пєні, мазм±ны, маќсаты мен міндеттері.
Жоспары:
1. Математиканы оқыту әдістемесі пәні.
2. Математика ғылымының даму тарихы.
3. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің құрылымы.
4. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің басқа ғылымдармен байланысы.

Дәріс 2.
Тақырыбы: Математиканы оқытудың мақсаттары. Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, ќазіргі жайы, даму перспективалары.
Жоспары:
1. Математиканы оқытудың мақсаттары.
2. Математика оқу пәні ретінде.
3. Математиканы оқыту әдiстемесi тарихына шолу.
4. Мектептерде бiлім берудің және оны оқыту әдістемесінің дамуы.

Дәріс 3.
Таќырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері ( баќылау жєне эксперимент, салыстыру).
Жоспары:
1. Бақылау.
2. Эксперимент.
3. Салыстыру.

Дәріс 4
Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері (анализ бен синтез).
Жоспары:
1. Анализ бен синтездің сипаттамасы.
2. Теоремаларды дәлелдеуде және есептерді шығаруда синтетикалық әдісті қолдану.
3. Синтетикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы.
4. Өрлей (кемелденген) анализ.
5. Аналитикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы.
6. Оқытудағы өрлей (кемелденген) анализдің маңызы.
7. Ылдилай (кемелденбеген) анализ.
8. Ылдилай (кемелденбеген) анализдің схемасы және оның оқытудағы маңызы.

Дәріс 5.
Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оқытудағы ғылыми таным әдістері (индукция мен дедукция).
Жоспары:
1. Дедукция.
2. Индукция (толық және толымсыз индукция)
3. Математикалық индукция әдісі.
4. Математикалық индукция әдісін қолдану.

Дәріс 6.
Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (аналогия жєне модельдеу, жалпылау жєне наќтылау).
Жоспары:
1. Аналогия.
2. Модельдеу.

Дәріс 7.
Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (жалпылау және нақтылау, абстракциялау).
Жоспары:
3. Жалпылаужәне нақтылау .
4. Абстракциялау.

Дәріс 8.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (математиканы оқытудың дидактикалық принциптері).
Жоспары.
1. Ғылымилық принципі.
2. Тәрбиелік принципі.
3. Көрнекілік принципі.
4. Саналылық және белсенділік принципі.
5. Білімнің берік болу принципі.
6. Жүйелілік және реттілік принципі.
7. Түсініктілік принципі.

Дәріс 9.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі әдістер).
Жоспары.
1.Математикаға оқыту әдістері және олардың классификациясы.
2. Математиканы оқыту формасы.
3. Оқытудың дәстүрлі әдістері.
4. Эвристикалық әдіс.

Дәріс 10.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың дәстүрлі емес әдістер).
Жоспары.
1. Математиканы программалап оқыту элементтері.
2. Проблемалық оқыту.

Дәріс 11.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы).
Жоспары.
1.Оқушылардың өзіндік жұмысы оқу процесіндегі орны, маңызы.
2. Оқушылардың өзіндік жұмыстарының түрлері.

Дәріс 12.
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
( Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц негізгі мінездемелері).
Жоспары:
1. Ұғым - логикалық категория.
2. Ұғымныц негізгі мінездемелері

Дәріс 13
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
(ұғымдарды қалыптастыру).
Жоспары:
1. Математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы.
2. Математикалық ұғымның қалыптасу үрдісі.
3. Математикалық терминдер.
4. Мұғалімнің ұғымды игеру мақсатындағы қызметі

Дәріс 14, 15
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі (математикалық ұғымдардың анықтамасы және олармен жүргізілетін жұмыстар).
Жоспары:
1. Математикалық ұғымдардың анықтамасы.
2. Ұғым анықтамасын үйрету.
3. Ұғым анықтамасын тұжырымдау жолдары.
4. Анықтама беру ережелері.
5. Ұғым анықтамасын енгізу жолдары.
6. Ұғым анықтамасымен жүргізілетін жұмыстар.

Дәріс 16.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері.
Жоспар.
1. Математикалық пайымдар және пікірлер.
2. Математикалық сөйлемдер.
3. Ой қорытулар, оқушыларды дедуктивті ой қорытуларға үйрету

Дәріс 17.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі).
Жоспар.
1. Дәлелдеу және оның құрылымы.
2. Дәлелдеу ережелері.
3. Теореманы дәлелдеудегі силлогизмдер.

Дәріс 18.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (мектеп математика курсында теоремаларды оқыту).
Жоспар.
4. Теореманы тұжырымдау түрлері.Теорема құрылымы.
5. Теоремалардың түрлері.

Дәріс 19.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, жалғасы).
Жоспар.
1. Теореманы дәлелдеу кезеңдері.
2. Дәлелдеу жолдары.

Дәріс 20.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері.
Жоспар.
1. Тура және кері теоремалар.
2. Қажетті және жеткілікті шарттар

Дәріс 21.
Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері. Есеп түрлері).
Жоспары.
1. Есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері.
2. Есепті шығару дегеніміз не? Есеп түрлері.

Дәріс 22.
Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға үйрету).
Жоспары.
1. Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар .
2. Оқушыны есеп шығаруға үйрету.

Дәріс 23.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, оның құрылым және түрлері).
Жоспары.
1. Математика сабағының ерекшелігі және оның құрылымы.
2. Сабақтың құрылымы.
3. Сабақтың типтері.
4. Математика сабағына қойылатын негізгі методикалық талаптар.

Дәріс 24.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары).
Жоспары.
1. Сабақты талдау схемасы.
2. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары.
3. Мұғалімнiң күнделікті сабаққа дайындалуы және оны өткiзу әдiстемесi.

Дәріс 25.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің түрлері мен әдістері).
Жоспары.
1. Оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің атқаратын қызметі.
2. Білімді тексеруге қойылатын талаплар.
3. Білім тексерудің тәсілдері, түрлері және формалары.
4. Тексеру әдістері-ауызша, жазбаша, практикалық жұмысты тексеру.
Категория: Математика | Добавил: Amankulov | Теги: Математиканы оқытудың теориясы мен
Просмотров: 5605 | Загрузок: 0 | Комментарии: 6 | Рейтинг: 3.4/7
Всего комментариев: 6
0  
5 Жазира   (04.05.2013 23:15)
Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері ( баќылау жєне эксперимент, салыстыру).

0  
4 АЛИЯ   (10.01.2013 23:36)
ПУСТОЙ ПЛАННЫН КЕРЕГИ НЕ ЛЕКЦИЯСЫ БОЛМАСА.........

0  
3 Акмарал   (23.09.2012 07:23)
осы планнын лекциясы жокпа??

0  
2 askar   (19.03.2012 03:11)
gffdhdfnh

0  
1 askar   (19.03.2012 03:10)
men studentpin

Имя *:
Email:
Код *:

Menu

Бөлімдер

Математика [5]
Математика
Химия [1]
Химия
Физика [2]
Физика
Биология [1]
Биология
Информатика [0]
Информатика
Қазақ тілі [0]
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті [0]
Қазақ әдебиеті
Русский язык [0]
Русский язык
Русская литература [0]
Русская литература
География [3]
География
Қазақтан тарихы [0]
Қазақтан тарихы
Дүние жүзі тарихы [0]
Дүние жүзі тарихы
Шетел тілі [0]
Шетел тілі
Бастауыш сыныптар [0]
Бастауыш сыныптар
Адам және қоғам [0]
Адам және қоғам
Ән күй (Музыка) [1]
Ән күй (Музыка)
Еңбек (Технология) [0]
Еңбек (Технология)
Сурет, сызу [0]
Сурет, сызу
Құқық негіздері [0]
Құқық негіздері
Дене шынықтыру [0]
Дене шынықтыру
Өзін-өзі тану [0]
Өзін-өзі тану
Экология [0]
Экология
Экономика [0]
Экономика

Счетчик

Comments: 938
Forum: 14/15
News: 12
Downloads: 28
Publisher: 27
FAQ: 4
Guestbook: 3

Сауалнама

Сайтымды бағалаңыз
Всего ответов: 247

Шайхана

500

Сайтқа кіру

Теги

турмеде жыбермей Ақтоғай ауданы (Қарағанды облысы) ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІ С жыгыт сыном Қарағанды облысы МЫҢ ЖЫЛДЫҒЫН БОЛЖАҒАН МӨҢКЕ ӘУЛИЕ Химияның тарихы жер шары зорламакшы Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосынд 1 қыркүйек – «Білім күні» мерекесі Математиканы оқытудың теориясы мен Салалары ӨСЕТІН БАЛА ӨРГЕ ҰМТЫЛАДЫ жасар осындай блог жасап жүрген азаматтар своим ашық энциклопедия Арал ойысы Атырау согыстары Химия жаналыгы Капуста. жазушы батырлары К.А.ХАСЕИНОВ: ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА Ақтоғай ҒЫЛЫМДЫ ДАМЫТУДАҒЫ ДҰРЫС ЖҮЙЕ ӘЛІ Қ АЙТАРЫ КӨП «ЕКІ ЕЗУ» кызды Қазақ хандары Химияның маңызы көмекші география Арал теңізінің экологиялық ахуалы «ЖОҒАРЫ ЖАҚТАН ЖАҚСЫ ЖАҢАЛЫҚ КҮТІП Тапкырлар такырыбы Арал теңізінің тарихы Арал теңізі Мағжан Жұмабаев өлеңдері Қазақ әдеб Әр сабақ іздеудеміз Математика — Википедия адамдары Сайт экономика Өнер теориясының негіздері Ассалаумағалеукім!!! Құрметті бізді Қазақстандағы Tele2 операторы өз аб Құралы ерекше суретші Фариза Абай Құнанбаевтың педагогикалық көз қоғам қайраткері со тағы басқада зат ақын КӨКБӨРІДЕН ЖЕТКЕН КӨМЕКЕЙ ҮНІ Шақыру Химияның міндеті отыр Химия ғылымының дамуына үлес қосқан сіздерге арнап құрылды !!! ұнаған Р Қиял мен қылқалам тарих КӨЗІНДЕ СҰЛУ ӘЛЕМІ! әдебиет Арал флотилиясы БІЗДІҢ САЙТЫМЫЗ ТУРАЛЫ акымак озбекстан Ақтоғай ауданы казактарды Наурыз ащық сабақ қосымша философия Ана - тілім ардағым және Хош келдің Иманжүсіп саясаттану Арал Физика Уикипедиядан алынған мәлімет болган Султаном Басқа ғылымдармен байланысы қазақ әдебиеті Әр сабақ – бір әлем бір әлем Жұмыстағы араздыққа қарсы 10 амал Оңғарсынова Мәдениеттану ҒАЖАПТЫҢ БӘРІ ӨЗІНДЕ Назарбаев Арал қазба фаунасы ӨМІРДІ СҮЙГЕН ӨЛМЕЙДІ Мұхтар Ғалиұлы АРЫН Жұмаділдаев Асқар Серқұлұлы Химия Уикипедиядан алынған мәлімет Латино-американцы Принимают Ислам (

Сайт бойынша іздеу