Сәрсенбі, 19.03.2024, 01:39
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақстандағы №1 - сайт

Оқу үшін

Главная » Файлы » Пәндер

В разделе материалов: 13
Показано материалов: 1-5
Страницы: 1 2 3 »

Биология | Қарағандар: 2308 | Загрузок: 0 | Қосқан: Amankulov | Күні: 19.01.2012 | Комментарии (0)

Уикипедиядан алынған мәлімет, ашық энциклопедия
Химия – заттарды және олардың бір-біріне айналып өзгереүін зерттейтін жаратылыс тану ғылымдарының бірі.


Химия – заттарды және олардың бір-біріне айналу заңдылықтарын зерттейтін жаратылыстану ғылымы.



Мазмұны [жасыр] 1 Жалпы мәліметтер 2 Басқа ғылымдармен байланысы 3 Салалары 4 Химияның тарихы 5 Химияның маңызы 6 Химияның міндеті 7 Химия ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандық ғалымдар 8 Ұқсас мақалалар 9 Пайдаланылған әдебиеттер [өңдеу] Жалпы мәліметтер Химия элементтерді (атомдарды), жай және күрделі заттарды, олардың құрамын, құрылысын, қасиеттерін, химиялық өзгерістер мен оған әсер ететін жағдайлар мен өзгерістер кезінде байқалатын құбылыстарды зерттейді. Химиялық жеке заттар бір-бірінен химиялық құрамы мен қасиеттері бойынша ажыратылады. Әр зат белгілі жағдайдағы физикалық қасиеттері (түсі, тығыздығы, балқу, қайнау температуралары, жылу мен электр өткізгіштігі, тағы басқа) және химиялық қасиеттері (басқа заттармен әрекеттесу, белгілі бір өнімге айналу қабілеті) жағынан ерекшеленеді. Заттар құрамына қарай жай және күрделі болып бөлінеді. Олардың формуласын химиялық таңбалар көмегімен өрнектеп, химиялық қосылыстар деп атайды. Химиялық элементтер жерде шашыранды түрде таралған, әрбір химиялық элемент – атомдардың, ал химиялық қосылыс молекулалардың белгілі бір түрі. Материя қозғалысының химиялық өзгеру процесі химиялық реакциялар деп аталады. Химиялық реакцияға атомдар, молекулалар қатысып, оның нәтижесінде жаңа заттар түзіледі. Реакцияға қатысқан атомдардың тек сыртқы қабаттарындағы электрондардың тығыздығы өзгеріп, ішкі қабат пен ядро өзгеріссіз қалады. Зерттелетін нысанына қарай химия негізгі екі топқа бөлінеді: органикалық химия; бейорганикалық химия. Органикалық химия негізінен көміртек атомдарынан тұратын заттардың құрылысын, химиялық қасиеттерін, құрамын, қолданылуын, табиғатта таралуын, тағы басқа зерттейді. Бейорганикалық химия немесе анорганикалық химия барлық қалған химиялық элементтер түзетін қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін және олардың бір-бірімен әрекеттесу заңдылықтарын зерттейді. [өңдеу] Басқа ғылымдармен байланысы Химия физика және басқа да жаратылыстану ғылымдарымен тығыз байланысты. Химия мен биология арасынан шыққан биохимия, химия мен геология арасынан геохимия, космохимия, гидрохимия салалары, өнер-кәсіп пен химияның барлық салаларында талдау әдістері үшін қолданылатын аналитикалық химия қалыптасты. Кейбір химиялық мәліметтер ерте заманнан белгілі болған. [өңдеу] Салалары химиялық термодинамика химиялық кинетика электрохимия коллоидтық химия фотохимия радиациялық химия электрлік химия полимерлер химиясы аналитикалық химия [өңдеу] Химияның тарихы Democritus' atomist philosophy was later adopted by Epicurus (341–270 BCE). Дмитрий Иванович Менделеев Химияның ғылымға айналуына алғаш қадам жасап, алхимия қағидаларына қарсы шыққан ағылшын ғалымы Р.Бойль болды. Химияның нағыз ғылым ретінде дамуы 19 ғасырдан басталды. Негізін салушы ағылшын ғалымы Д.Дальтон болды. Осы кезеңдерде химияның іргетасы болып саналатын атом-молекулалық ілім (С.Канниццарро, А.Авогадро) қалыптасып, атомдық салмақ ұғымының (Дальтон), құрам тұрақтылық, еселік қатынастар, көлемдік қатынастар, Авогадро, эквиваленттер, электролиз (М.Фарадей), тағы басқа заңдар мен заңдылықтар ашылды. Орыс ғалымы Д.И.Менделеев жасаған элементтердің периодты жүйесі химия ғылымының жүйесін анықтап, ондағы салалардың өзара байланысын ашты. Осы кездегі химия ғылымы периодтық заң негізінде дамып келеді. 19 ғасырдың 70-жылдарынан басталған химияның даму кезеңі «органикалық химия дәуірі» деп аталады. Химия да басқа ғылымдар тәрізді адамзат қоғамының материалдық мұқтажынан туған. 18 ғасырдың ортасына дейін химия ғылым деп есептелмеген, ол кәсіптік, шеберлік ретінде ғана танылған. Көп ғалымдар химия әдістерін металлургияда, шыны, бояу өндіруде, дәрі жасауда қолданған. Орта ғасырлардағы химияның даму кезені алхимия дәуірі деп аталады. Алхимиктер жай металдың қасиетін өзгіріп, оны алтынға айналдыруға болады, ол үшін «философия тасын» табу керек, өйткені ол кез келген металды алтынға айналдырады деген.Алхимиктер еңбектері нәтижесінде көптеген маңызды заттар (қышқылдар, тұздар, сілтілер, элементтер т.б.) алу әдістері табылды. Ағылшын ғалыми Р. Бойль (1661) алхимия қағидаларына қарсы шығып, химияны ғылми жолға қоюға тырысты, химикалық элементке алғаш дұрыс анықтама берді. Ол затты ұсақтап бөле берсе құраушы элементтерге жететінін айтты, эксперимент арқылы анализ бен синтездің мәнін дәл анықтады, бірақ сол кезде кең тараған флогистон теориясының (1700) негізі қате болды. Бұл теория бойынша заттың жануы денеде алғаштан болатын жанғыш зат флогистонға байланысты. 1756 жылы М.Б. Ломоносов, кейін А. Лавуазье реакцияға қатысқан заттардың масса сақталу заңын ашып, химияны сапалық ғылымнан сандық (өлшемдік) ғылымға айналдырды. 19 ғасырда ғана атом-молекула ілімінің (С. Канниццарро, А. Авогадро) негізі қаланды, атомдық салмақтың (Дж. Дальтон), қурам турақтылық заңы мен еселі қатынас заңы ашылуының үлкен маңызы болды. 19 ғасырдың бас кезінде электр тогы көмегімен күрделі заттарды ыдырату арқылы сілтілік және сілтілік-жер металдар алынды. Элементтер туралы ұғым, атом-молекула теорияның қалыптасуы өсімдік пен жануарларға тән заттарды зерттеуді қажет етті, сөйтіп органикалық химия қалыптаса бастады. Органикалық заттар жайлы мәліметтердің жиналуы олардың химия табиғатын тануға көмектесетін теориялардың (унитарлы теория, типтер теориясы, радикалдар теориясы) шығуына себеп (1857) болды. 1857 жылы Ф.А. Кекуленің көміртек атомының 4 валентті екендігін табуы, соған байланысты көміртекті тізбектердің түзілу мүмкіндігінің анықталуы органикалық заттардың классификациясына жеткізді. [өңдеу] Менделеев құрастырған Химиялық элементтердің Периодтық кестесі[жасыр ▼]H He Li Be B C N O F Ne Na Mg Al Si P S Cl Ar K Ca Sc Ti V Cr Mn Fe Co Ni Cu Zn Ga Ge As Se Br Kr Rb Sr Y Zr Nb Mo Tc Ru Rh Pd Ag Cd In Sn Sb Te I Xe Cs Ba * Hf Ta W Re Os Ir Pt Au Hg Tl Pb Bi Po At Rn Fr Ra ** Rf Db Sg Bh Hs Mt Ds Rg Cn Uut Uuq Uup Uuh Uus Uuo Uue Ubn * La Ce Pr Nd Pm Sm Eu Gd Tb Dy Ho Er Tm Yb Lu ** Ac Th Pa U Np Pu Am Cm Bk Cf Es Fm Md No Lr [өңдеу]
Физика | Қарағандар: 3719 | Загрузок: 0 | Қосқан: Amankulov | Күні: 19.09.2011 | Комментарии (0)

Физика (көне грекше: φύσις — табиғат) — зат әлемді, және оның қозғалысын зерттейтін ғылым. Бұл жөнінде физика күш, энергия, масса, оқтама т.б. сияқты тұжырымдамалармен шұғылданады.
[өңдеу]
Физика пәні

Жалпы мағынасы бойынша физика — табиғаттың негізгі (іргелі) қарым-қатынастарын, заңдылықтарын зерттейді. Физика ғылымы ең жалпы және негізгі болатын, затты әлемнің күйін, өзгеруін және құрылымын анықтайтын жаратылыстану бөлімі болып келеді.

Кейбір қасиеттер барлық материялдық жүйелер үшін бірдей болады, мысалы, энергияның сақталуы — оларды физикалық заңдылық деп атайды. Кейде физиканы іргелі ғылым деп те атайды, себебі басқа жаратылыстану ғылымдары (биология, геология, химия және т.б.) тек қана заттық жүйелердің, физикалық заңдылықтарға бағынатын, кейбір таптарын ғана сипаттайды. Мысалы, химия молекулалар мен олардан құралған заттегілерді зерттейді. Ал заттегілердің физикалық-химиялық қасиеттері, термодинамика, электромагнетизм және кванттық физика сияқты физика бөлімдері сипаттайтын, атомдар мен молекулалардың физикалық қасиеттерімен анықталады.

Физика математикамен тығыз байланыста — математика физикалық заңдылықтарды дәл өрнектеуге болатын құрал болып табылады. Физикалық теориялар әрқашан дерлік математикалық өрнектермен сипатталады, оның үстіне физика басқа ғылымдарға қарағанда математиканың әлдеқайда күрделі бөлімдерін пайдаланады. Және керісінше, физикалық теория мұқтаждықтары математиканың көп салаларының дамуына әкеп соқты.
[өңдеу]
Тәжірибелік және теоретикалық физика

Физика негізінде тәжірибелік және теоретикалық физика болып екіге бөлінеді. Физиктердің көпшілігі таза теоретик немесе таза тәжірибеші болғанымен, ал екі физика екі бөлек боп көрінгенімен шын мәнінде ол олай емес. Тәжірибелік және теоретикалық физика бірге хабарласа отырып дамиды. Бір мәселемен теоретиктер де, тәжірибешілер де шұғылдануы мүмкін. Алғашқылары қолда бар тәжірибелік хабарларды сипаттай отырып болашақ нәтижелерді теориялармен болжам жасайды, екіншілері бар теорияларды тәжірибелер қояйып тексере отырып жаңа нәтижелер табады. Бұл — мақаланың бастамасы. Бұл мақаланы толықтырып, дамыту арқылы, Уикипедияға көмектесе аласыз.
Бұл ескертуді дәлдеп ауыстыру қажет.
Физика | Қарағандар: 2270 | Загрузок: 0 | Қосқан: Amankulov | Күні: 19.09.2011 | Комментарии (1)

Өнер теориясының негіздері

Өнер теориясының негіздері
2008
Лекция 1
Тақырыбы: КІРІСПЕ. ЖАҢА ЗАМАН ӨНЕРІНЕ ШОЛУ
1. Кіріспе. Жаңа заман өнеріне шолу
2. Бейнелеу туындысының заттануы

Лекция 2
Тақырыбы: ӨЗІНДІЛІК ИЛЛЮЗИЯ
Лекция жоспары:
1. Кескіндеме жазықтығы саласында, заттық пішіндер тілі
2. Кандинскийдің конструктивті элементтері

Лекция 3
Тақырыбы: ЫҚЫЛАС ЖӘНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ ИЛЛЮЗИЯ
Лекция жоспары:
1. Кандинскийдің «Алғашқы абстракциялы акварелі»
2. Шетел суретшілерінің туындыларындағы бейнелі образ

Лекция 4
Тақырыбы: ҚОРЫТЫНДЫ ЖӘНЕ ШЕШІЛЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
Лекция тақырыбы:
1. Табиғи нұсқаның, тұрмыстық заттардың және басқа да кеңістік объектілерінің коркемөнер формасына айналуы
2. Суретшілер туындылары

Лекция 5
Лекция тақырыбы: БЕЙНЕЛЕУ ЖӘНЕ ПІШІН
Лекция жоспары:
1. Модельдеу теориясы
2. Модельдің тұрақты касиеті

Лекция 6
Тақырыбы: ФОРМАНЫҢ ТЕРЕҢ МАЗМҰНДЫ СИПАТЫ
Лекция жоспары:
1. Форманың терең мазмұнды сипаты
2. Казақ дәстүрлі шығармашылығы форма, бояу түсі, материалдың, т.т. терең мазмұндық мәнге ие болуы

Лекция 7
Тақырыбы: ОРТАҒАСЫРЛЫҚ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ШЫНДЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
Лекция жоспары:
1. Өнер туындысы символ
2. Ортағасыр өнер шығармасында шынайылық ерекшелігі

Лекция 8
Тақырыбы: ПІШІН ҚАЙТАЛАНУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ЖАҢА СПЕКТОРЫ
Лекция жоспары:
1. Табиғатқа деген қарапайым үйлесім
2. Стиль

Лекция 9
Тақырыбы: ПІШІН ГЕНЕЗИС РЕТІНДЕ
Лекция жоспары:
1. Пішін генезис ретінде

Лекция 10
Тақырыбы: ХХ ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДАҒЫ ЕВРОПАДАҒЫ КӨРКЕМ АВАНГАРД
Лекция жоспары:
1. Абстракті өнердің тууы
2. Голландық «де стейл»тобы

Лекция 11
Тақырыбы: КАЗИМИР МАЛЕВИЧ СУПРЕМАТИЗМІ. ТАТЛИН КОНСТРУКТИВИЗМІ
Лекция жоспары:
1. Казимир Малевичтің супрематизмі
2. Татлин конструктивизмі

Лекция 12
Лекция тақырыбы: XIX ҒАСЫРДЫҢ ӨЗГЕРМЕЛІ МӘНІ
Лекция жоспары:
1. Формальді бастаудың автономизациясы
2. Импрессионистер

Лекция 13
Лекция тақырыбы: ХХ ҒАСЫР. СЕНСУАЛИСТИКАЛЫҚ ЭКСПРЕССИОНИЗМ. ЗАТҚА АЙНАЛУДЫҢ СИМВОЛИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Лекция жоспары:
1. Сенсуалистикалық экспрессионизм
2. Кубизм

Лекция 14
Тақырыбы: ФУТУРИЗМ
Лекция жоспары:
1. Сюрреализм
2. Футуризм

Лекция 15
Лекция тақырыбы: ЖАҢА ЗАМАН ӨНЕРІНІҢ СИМВОЛИКАЛЫҚ БЕЛГІЛЕРІ
Лекция жоспары:
1. Этностың көркемдік түрі
2. Жаңа заман өнерінің символикалық пішіндері
Ән күй (Музыка) | Қарағандар: 2703 | Загрузок: 0 | Қосқан: Amankulov | Күні: 19.09.2011 | Комментарии (0)

Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі

Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
пәні бойынша
ЛЕКЦИЯЛАР КУРСЫ
2008

Дәріс №1.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Математиканы оќытудыњ пєні, математиканы оќытудыњ теориясы мен єдістемесі. МОЄ-ніњ пєні, мазм±ны, маќсаты мен міндеттері.
Жоспары:
1. Математиканы оқыту әдістемесі пәні.
2. Математика ғылымының даму тарихы.
3. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің құрылымы.
4. Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің басқа ғылымдармен байланысы.

Дәріс 2.
Тақырыбы: Математиканы оқытудың мақсаттары. Математиканы оқыту әдістемесінің тарихы, ќазіргі жайы, даму перспективалары.
Жоспары:
1. Математиканы оқытудың мақсаттары.
2. Математика оқу пәні ретінде.
3. Математиканы оқыту әдiстемесi тарихына шолу.
4. Мектептерде бiлім берудің және оны оқыту әдістемесінің дамуы.

Дәріс 3.
Таќырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері ( баќылау жєне эксперимент, салыстыру).
Жоспары:
1. Бақылау.
2. Эксперимент.
3. Салыстыру.

Дәріс 4
Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оќытудаѓы ѓылыми таным єдістері (анализ бен синтез).
Жоспары:
1. Анализ бен синтездің сипаттамасы.
2. Теоремаларды дәлелдеуде және есептерді шығаруда синтетикалық әдісті қолдану.
3. Синтетикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы.
4. Өрлей (кемелденген) анализ.
5. Аналитикалық әдіспен дәлелдеудің схемасы.
6. Оқытудағы өрлей (кемелденген) анализдің маңызы.
7. Ылдилай (кемелденбеген) анализ.
8. Ылдилай (кемелденбеген) анализдің схемасы және оның оқытудағы маңызы.

Дәріс 5.
Тақырыбы: Мектеп математикасы курсын оқытудағы ғылыми таным әдістері (индукция мен дедукция).
Жоспары:
1. Дедукция.
2. Индукция (толық және толымсыз индукция)
3. Математикалық индукция әдісі.
4. Математикалық индукция әдісін қолдану.

Дәріс 6.
Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (аналогия жєне модельдеу, жалпылау жєне наќтылау).
Жоспары:
1. Аналогия.
2. Модельдеу.

Дәріс 7.
Тақырыбы: Математиканы оқытудыњ ѓылыми єдістері (жалпылау және нақтылау, абстракциялау).
Жоспары:
3. Жалпылаужәне нақтылау .
4. Абстракциялау.

Дәріс 8.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (математиканы оқытудың дидактикалық принциптері).
Жоспары.
1. Ғылымилық принципі.
2. Тәрбиелік принципі.
3. Көрнекілік принципі.
4. Саналылық және белсенділік принципі.
5. Білімнің берік болу принципі.
6. Жүйелілік және реттілік принципі.
7. Түсініктілік принципі.

Дәріс 9.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың әдістері, дәстүрлі әдістер).
Жоспары.
1.Математикаға оқыту әдістері және олардың классификациясы.
2. Математиканы оқыту формасы.
3. Оқытудың дәстүрлі әдістері.
4. Эвристикалық әдіс.

Дәріс 10.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқытудың дәстүрлі емес әдістер).
Жоспары.
1. Математиканы программалап оқыту элементтері.
2. Проблемалық оқыту.

Дәріс 11.
Тақырыбы: Математиканы оқыту әдістері мен принциптері (оқушылардың өзіндік жұмысы).
Жоспары.
1.Оқушылардың өзіндік жұмысы оқу процесіндегі орны, маңызы.
2. Оқушылардың өзіндік жұмыстарының түрлері.

Дәріс 12.
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
( Ұғым - логикалық категория. Ұғымныц негізгі мінездемелері).
Жоспары:
1. Ұғым - логикалық категория.
2. Ұғымныц негізгі мінездемелері

Дәріс 13
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
(ұғымдарды қалыптастыру).
Жоспары:
1. Математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы.
2. Математикалық ұғымның қалыптасу үрдісі.
3. Математикалық терминдер.
4. Мұғалімнің ұғымды игеру мақсатындағы қызметі

Дәріс 14, 15
Тақырыбы: Математикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі (математикалық ұғымдардың анықтамасы және олармен жүргізілетін жұмыстар).
Жоспары:
1. Математикалық ұғымдардың анықтамасы.
2. Ұғым анықтамасын үйрету.
3. Ұғым анықтамасын тұжырымдау жолдары.
4. Анықтама беру ережелері.
5. Ұғым анықтамасын енгізу жолдары.
6. Ұғым анықтамасымен жүргізілетін жұмыстар.

Дәріс 16.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері.
Жоспар.
1. Математикалық пайымдар және пікірлер.
2. Математикалық сөйлемдер.
3. Ой қорытулар, оқушыларды дедуктивті ой қорытуларға үйрету

Дәріс 17.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі).
Жоспар.
1. Дәлелдеу және оның құрылымы.
2. Дәлелдеу ережелері.
3. Теореманы дәлелдеудегі силлогизмдер.

Дәріс 18.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (мектеп математика курсында теоремаларды оқыту).
Жоспар.
4. Теореманы тұжырымдау түрлері.Теорема құрылымы.
5. Теоремалардың түрлері.

Дәріс 19.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері (дәлелдеу және оқушыларды дәлелдеуге үйрету әдістемесі, жалғасы).
Жоспар.
1. Теореманы дәлелдеу кезеңдері.
2. Дәлелдеу жолдары.

Дәріс 20.
Тақырыбы. Математикалық сөйлемдер, теоремаларды дәлелдеу әдістері.
Жоспар.
1. Тура және кері теоремалар.
2. Қажетті және жеткілікті шарттар

Дәріс 21.
Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері. Есеп түрлері).
Жоспары.
1. Есептің математиканы оқытудағы орны және міндеттері.
2. Есепті шығару дегеніміз не? Есеп түрлері.

Дәріс 22.
Тақырыбы. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесі (Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар . Оқушыны есеп шығаруға үйрету).
Жоспары.
1. Есеп шығаруға қойылатын негізгі талаптар .
2. Оқушыны есеп шығаруға үйрету.

Дәріс 23.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (сабақ, оның құрылым және түрлері).
Жоспары.
1. Математика сабағының ерекшелігі және оның құрылымы.
2. Сабақтың құрылымы.
3. Сабақтың типтері.
4. Математика сабағына қойылатын негізгі методикалық талаптар.

Дәріс 24.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (Сабақты талдау схемасы. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары).
Жоспары.
1. Сабақты талдау схемасы.
2. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы және жұмыс жоспары.
3. Мұғалімнiң күнделікті сабаққа дайындалуы және оны өткiзу әдiстемесi.

Дәріс 25.
Тақырыбы.Математиканы оқытуды ұйымдастыру (оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің түрлері мен әдістері).
Жоспары.
1. Оқушылардың білімі мен іскерлігін тексерудің атқаратын қызметі.
2. Білімді тексеруге қойылатын талаплар.
3. Білім тексерудің тәсілдері, түрлері және формалары.
4. Тексеру әдістері-ауызша, жазбаша, практикалық жұмысты тексеру.
Математика | Қарағандар: 12353 | Загрузок: 0 | Қосқан: Amankulov | Күні: 19.09.2011 | Комментарии (5)

1-5 6-10 11-13

Menu

Бөлімдер

Математика [5]
Математика
Химия [1]
Химия
Физика [2]
Физика
Биология [1]
Биология
Информатика [0]
Информатика
Қазақ тілі [0]
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті [0]
Қазақ әдебиеті
Русский язык [0]
Русский язык
Русская литература [0]
Русская литература
География [3]
География
Қазақтан тарихы [0]
Қазақтан тарихы
Дүние жүзі тарихы [0]
Дүние жүзі тарихы
Шетел тілі [0]
Шетел тілі
Бастауыш сыныптар [0]
Бастауыш сыныптар
Адам және қоғам [0]
Адам және қоғам
Ән күй (Музыка) [1]
Ән күй (Музыка)
Еңбек (Технология) [0]
Еңбек (Технология)
Сурет, сызу [0]
Сурет, сызу
Құқық негіздері [0]
Құқық негіздері
Дене шынықтыру [0]
Дене шынықтыру
Өзін-өзі тану [0]
Өзін-өзі тану
Экология [0]
Экология
Экономика [0]
Экономика

Счетчик

Comments: 854
Forum: 14/15
News: 11
Downloads: 28
Publisher: 27
FAQ: 6
Guestbook: 4

Сауалнама

Достар сайтқа комек бересінба?
Всего ответов: 200

Шайхана

500

Сайтқа кіру

Теги

жазушы БІЗДІҢ САЙТЫМЫЗ ТУРАЛЫ Абай Құнанбаевтың педагогикалық көз МЫҢ ЖЫЛДЫҒЫН БОЛЖАҒАН МӨҢКЕ ӘУЛИЕ Шақыру КӨЗІНДЕ СҰЛУ ӘЛЕМІ! Рефераты по биологии Ферғана жазығында болған 7 баллдық ҒАЖАПТЫҢ БӘРІ ӨЗІНДЕ Капуста. КӨКБӨРІДЕН ЖЕТКЕН КӨМЕКЕЙ ҮНІ ақын іздеудеміз көмекші Оңғарсынова Сайтқа Фариза Мұхтар Ғалиұлы АРЫН психология философия 1 қыркүйек – «Білім күні» мерекесі Мағжан Жұмабаев өлеңдері Қазақ әдеб АЙТАРЫ КӨП «ЕКІ ЕЗУ» ащық сабақ бір әлем қазақ әдебиеті КҮЙДІ ЖЫРМЕН ЖЫРЛАҒАН... Тапкырлар такырыбы «ЖОҒАРЫ ЖАҚТАН ЖАҚСЫ ЖАҢАЛЫҚ КҮТІП Ана - тілім ардағым және Хош келдің Наурыз география анықтама Ассалаумағалеукім!!! Құрметті бізді жер шары пән сіздерге арнап құрылды !!! ұнаған Р тағы басқада зат Арал Арал ойысы Арал теңізі Арал теңізінің тарихы Арал теңізінің экологиялық ахуалы Арал флотилиясы Арал қазба фаунасы Латино-американцы Принимают Ислам ( тарих 2ти летняя девочка говорит о конфли Ақтоғай Ақтоғай ауданы Ақтоғай ауданы (Қарағанды облысы) Мәдениеттану саясаттану ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІ С батырлары билері Шетел тілі: екі шетел тілі Қазақ хандары Иманжүсіп Басқа ғылымдармен байланысы Салалары Химия Химия ғылымының дамуына үлес қосқан Химияның міндеті Химияның маңызы Химияның тарихы экономика Атырау согыстары ҒЫЛЫМДЫ ДАМЫТУДАҒЫ ДҰРЫС ЖҮЙЕ ӘЛІ Қ акымак болган жаналыгы жасар жыгыт зорламакшы К.А.ХАСЕИНОВ: ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА кызды отыр Сайт турмеде адамдары ауылына жатыр жыбермей казактарды озбекстан осындай блог жасап жүрген азаматтар Жұмаділдаев Асқар Серқұлұлы Назарбаев своим со Султаном сыном Математика — Википедия Математиканы оқытудың теориясы мен Н.Назарбаев Алматыда Д.Қонаевтың 10 Жұмыстағы араздыққа қарсы 10 амал Физика Уикипедиядан алынған мәлімет ашық энциклопедия Химия Уикипедиядан алынған мәлімет

Сайт бойынша іздеу